loading...
10android
mohammad بازدید : 73 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

Nimbuzz Messenger

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Nimbuzz Messenger یکی از بهترین و محبوب ترین مسنجرهای موجود در دنیا بوده که تا به اکنون بیش از ۱۵۰ میلیون بار دانلود شده است  ! با استفاده از این مسنجر این امکان را خواهید داشت تا با دوستان خود به صورت رایگان صحبت کرده و یا با آن ها چت کنید . این مسنجر به صورت کامل از اتاق های روم پشتیبانی کرده و به شما این امکان را می دهد تا با افراد جدید آشنا شوید . عکس ها ، فیلم ها و اسناد خود را به اشتراک گذاشته و ساعات خوشی را با دوستان خود سپری کنید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان برقراری ارتباط با دوستان ، ارسال پیامک های متنی ، برقراری تماس های  صوتی بین المللی رایگان ، چت کردن ، اتصال به اتاق های روم ، به اشتراک گذاری فیلم و عکس و رابط کاربری بسیار زیبا و شیک اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

بهبود مصرف باطری هنگام استفاده

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد نرم افزار

 

 

mohammad بازدید : 42 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

Smart IR Remote for Galaxy S4

پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر

Smart Remote for Galaxy S4 نرم افزاری است که به کمک آن می توانید گوشی سامسونگ گلکسی اس ۴ خود را به یک ریموت مادون قرمز تبدیل کنید. اگر می خواهید که کنترل وسایل برقی را به دست بگیریدء می توانید از این نرم افزار حرفه ای استفاده نمایید. با استفاده از این نرم افزار کاربردی، می توانید گوشی گلکسی اس ۴ را به کنترل تلویزیون تبدیل کنید و یا حتی شبکه ها را عوض کنید. دقت داشته باشید که این نرم افزار به دلیل پشتیبانی از مادون قرمز، فقط بر روی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۴ اجرا می شود و بر روی سایر گوشی های اندرویدی اجرا نمی شود.


mohammad بازدید : 39 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

PDF Max Reader

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار PDF Max: The #1 PDF Reader این امکان را به شما می دهد تا به راحتی فایل های پی دی اف را در اسمارت فون اندرویدی خود مشاهده کنید . میلیون ها کاربر در سراسر جهان از این برنامه استفاده می کنند . برای اجرا تنها کافی است این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نموده و سپس فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا متن های مختلفی را در قسمت حاشیه نیز یادداشت کنید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان مشاهده و زوم بسیار سریع و سرعت بسیار بالای آن هنگام اجرا اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

باز کردن تمامی فایل های پی دی اف

عملکرد بسیار عالی

سرعت بسیار بالا

 

 

 

mohammad بازدید : 45 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

UC Browser Mini

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 بدون شک مرورگر های متعددی برای دستگاه های اندروید وجود دارد . اما در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید به نام UC Browser Mini را به شما کاربران عزیز داریم . احتمالا تمامی کاربران با نام این مرورگر آشنا هستند ! می توانید تجربه وبگردی بسیار خوبی را با استفاده از این مرورگر داشته باشید . یکی از قابلیت های اصلی این مرورگر ، می توان به امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان اشاره داشت . میلیون ها کاربر در سراسر دنیا با استفاده از دانلود منیجر این برنامه فایل های خود را از اینترنت دریافت می کنند . UC Browser Mini یک راه هوشمند و سریع برای دانلود موزیک ، عکس و فیلم می باشد . به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان نسخه جدید این نرم افزار را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی

به اشتراک گذای مطالب در شبکه های اجتماعی

امکان دانلود فیلم ، موسیقی و عکس

در دسترس بودن حالت شب

امکان جستجوی ویدیو ها

دانلود منیجر حرفه ای

 

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از زبان های بیشتر

افزایش سرعت مرورگر

بهبود عملکرد نرم افزار

 

 

mohammad بازدید : 39 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

Autotouch

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

AutoTouch یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های موجود در سیستم عامل IOS بوده که اکنون نسخه اندرویدی آن نیز منتشر شد . به کمک این برنامه می توانید به راحتی حرکات مربوط به لمس خود را ضبط نمایید . پس از ثبت حرکات ، برنامه آن را به همان شکل بر روی گوشی اندرویدی شما پیاده کرده و آن را تکرار می نماید . دقت داشته باشید که این اپلیکیشن می تواند در انجام  برخی از بازی ها بسیار کاربردی باشد ، زیرا با لمس مکرر می توانید امتیازات متعددی را کسب نمایید .

ویژگی های اصلی:

بسیار کاربردی در هنگام بازی

ثبت و ضبط عملیات لمس

تکرار لمس ثبت شده

 

 

mohammad بازدید : 40 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

7Zipper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار ۷Zipper این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بر روی فایل های خود مدیریت داشته باشید . به عنوان مثال شما این امکان را خواهید داشت تا عملیات کپی ، چسباندن ، انتقال ، حذف ، تغییر نام ، ایجاد فایل های فشرده و استخراج آن ها را انجام دهید . دقت داشته باشید که این اپلیکیشن به صورت کامل از فرمت های فشرده نظیر zip, alz, egg, tar, tar.gz, tar.bz2, gz, bz2, rar پشتیبانی می کند . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا به سرور اختصاصی FTP متصل شده و سپس فایل های خود را در آن جا آپلود کنید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی کامل از فرمت های zip, alz, egg, tar, tar.gz, tar

پشتیبان گیری از فایل های فشرده

پشتیبانی از اتصال به سرور FTP

ایجاد فایل های فشرده

تغییر سایز تصاویر

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدام بخش بیشتر مورد پسند شما است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 1,295
  • بازدید کلی : 10,201