loading...
10android
mohammad بازدید : 179 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

Krish

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Krrish 3: The Game شما باید به عنوان یک نینجا عمل کرده و دشمنان خود را از بین ببرید . از بین شخصیت های موجود در بازی یک نفر را انتخاب نموده و سپس با سایر بازیکنان در سراسر جهان رقابت کنید . با استفاده از ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرد می توانید مخالفان خود را به دام بیاندازید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان انجام دادن حرکات پارکور و فوق طبیعی نیز اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده هیجانی بوده و مدت ها می تواند شما را سرگرم کند .

 

 

mohammad بازدید : 158 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

Call-of-Duty-Strike-Team

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

اگر عاشق بازی های گرافیکی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Call of Duty®: Strike Team را از دست ندهید . سال ۲۰۲۰ فرا رسیده است . تنش ها در میان کشورهای ابرقدرت بالا رفته و هر کدام از این کشور ها خود را برای جنگ آماده می کنند . در میان جنگ و خونریزی ناگهان یک کشور بیگانه به صورت غافلگیرانه به آمریکا حمله می کند . ماموریت شما در این بازی این است تا با استفاده از مهارت خود دشمنان را از بین برده و عاملین این حمله را دستگیر کنید . با استفاده از سلاح ها و زره هایی که در تن دارید دشمنان خود را نابود کنید . دقت داشته باشید که برای از بین بردن دشمنان سلاح های قدرتمندی در اختیار شما قرار خواهد گرفت . اگر به سری بازی های ندای وظیفه علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به در دسترس بودن سلاح های نابود کننده ، گرافیک بسیار عالی ، سفارشی سازی سلاح ها ، در دسترس بودن حالت کمپین و وجود جلوه های صوتی بی نظیر اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن سلاح های ویران کننده

ارائه با گرافیک اچ دی بی نظیر

جلوه های صوتی بسیار عالی

 

mohammad بازدید : 75 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

Dead-Trigger-2

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا بازی گرافیکی و هیجان انگیز DEAD TRIGGER 2 را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و زامبی ها را از بین ببرید . شما در برابر زامبی هایی قرار خواهید گرفت که تمامی آن ها تشنه خون هستند ! ویروس زامبی را از بین برده و بشریت را مجددا زنده کنید . دقت داشته باشید که این بازی  شامل ۴ مرحله مختلف بوده که بایستی آن ها را پشت سر بگذارید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان ارتقا سلاح ها ، وجود مکان های خیره کننده و … اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار عالی می باشد .

ویژگی های اصلی:

وجود مکان های خیره کننده

کاوش در مکان های مختلف

جلوه های صوتی بی نظیر

گرافیک بسیار عالی

 

 

mohammad بازدید : 45 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

Batman-Arkham-City-Lockdown

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بتمن از پشت بام های شهر گاتهام به شهری دور افتاده رفته است و اکنون در برابر جوکر ، دشمن همیشگی و قسم خورده اش قرار گرفته است . او می بایست نبردهای تن به تن با جوکر به نمایش در آورد و وظیفه شما کمک کردن به اوست تا با وارد کردن ضربات کاری مشت های خود و نیز ضربه هایی که بر او وارد می نماید ، نابودش سازد . در بازی Batman: Arkham City Lockdown می توانید از افزایش دهنده های قدرت که شما را در از بین بردن هر چه بهتر و ساده تر جوکر یاری می رساند بهره جویی نمایید .

ویژگی ها :
- دارا بودن گرافیک خارق العاده
- انجام نبردهای تن به تن با جوک
- امکان خرید لباس های متفاون برای بتمن و استفاده از افزایش دهنده های قدرت
- و …


mohammad بازدید : 43 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

Evertales

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Evertales داستان قهرمانان بزرگ می باشد که قصد دارند که از قلمرو خود محافظت کنند. این بازی، بیانگر زندگی قهرمانان است. باید خود را برای یک سفر حماسی آماده کنید. با استفاده از ۳ قهرمان باید از قلمرو خود محافظت کنید و با دشمنان بجنگید که می توانید آن ها را انتخاب کنید. Arwick ، Jorgin و Taragorn  سه قهرمان واقعی هستند! از ۲۰ سلاح مختلف برای نبرد با دشمن استفاده کنید. قهرمانان خود را به این سلاح ها مجهز کنید و آن ها را در نبرد هدایت کنید. لازم به ذکر است که سلاح هایی نظیر شمشیر و کمان در اختیار شما خواهد بود. قهرمانان می توانند لباس های زره ای نیز بپوشند. قابل توجه است که گرافیک این بازی بسیار عالی می باشد .

mohammad بازدید : 40 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

iron-3

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Iron Man 3 چند روزی است که بر روی پرده های سینمای آمریکا پای گذاشته است و بازی رسمی آن نیز که توسط کمپانی gamelogt طراحی گردیده است به تازگی منتشر گردیده است .
در این بازی رایگان شما نقش تونی استارک میلیاردر را دارید که با پوشیدن لباس مخصوصش در قالب مردی آهنین درآمده و به جنگ با پلیدی ها می رود . طراحی سه بعدی و گرافیک شگفت انگیز این بازی قطعا بساط اعتیاد شما را فراهم خواهد آورد !

بر فراز آسمان پرواز کرده و با هدف گیری دشمنان ، تک تک آنها را از بین ببرید . بازی در سه مکان مختلف در سواحل مالیبو ، نیویورک و چین صورت می پذیرد که هر یک دارای جذابیت های خاص و البته ماموریت های متفاوت می باشد .

 

mohammad بازدید : 37 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Avengers Initiative بازی بسیار زیبایی است که بر اساس فیلم پرفروش انتقام جویان طراحی شده است و شما در آن می بایست از تمامی نیروهای زمینی برای از بین بردن بیگانگان استفاده نمایید . گرافیک بسیار بالای این بازی باعث گردیده است  تا یک سر و گردن بالاتر از هم گونه های موجود در این ژانر به نظر برسد . یکی از این ویژگی ها ، کنترلر بسیار جذابش می باشد که بر پایه gesture طراحی شده و حسی نو را در گیم پلی های بازی های اندروید برایتان به ارمغان می آورد . افزون بر  این با تم داستانی موجود در بازی تمامی مراحل بازی به گونه ای وابسته به هم طراحی شده است ؛ همانند فیلم سینمایی انتقام جویان .
اگر گوشی یا تبلت شما دارای پردازنده Tegra باشید می توانید از گرافیک بسیار بهتری برخوردار شوید و کاراکتر ها و محیط موجود در بازی را به صورت واقع گرایانه تر شاهد باشید .

mohammad بازدید : 42 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

 

 Kill-All-Zombie's

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در بازی Kill All Zombies! – KaZ شما باید خود را آماده نبرد با زامبی ها کنید . سوار بر وسیله نقلیه خود شده و در خیابان های شلوغ و پر سر و صدا با زامبی ها مبارزه کنید .  این بازی یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های موجود در گوگل پلی بوده که طرفداران زیادی دارد . دقت داشته باشید که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده است . همچنین لازم به ذکر است که در این بازی شما بایستی بیش از ۳۰ ماموریت هیجان انگیز را پشت سر بگذارید .

ویژگی های اصلی:

رانندگی همراه با تماشای مناظر مختلف

به روز رسانی کاملا رایکان

گرافیک اچ دی و رنگارنگ

به چالش کشاندن دوستان

 

 

mohammad بازدید : 37 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

Angry Birds Friends

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بدون شک تمامی شما با نام پرندگان خشمگین آشنا هستید . اکنون قصد داریم تا جدیدترین نسخه معرفی شده این بازی به نام Angry Birds Friends  را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی دوستان فیسبوکی خود را به چالش بکشانید . برای اجرا تنها کافی است آن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نموده و سپس با دوستان خود مسابقه دهید . پس از انجام مسابقات و کسب مقام های اول ، دوم  وسوم به ترتیب مدال های  طلا ، نقره و برنز را کسب خواهید کرد . دقت داشته باشید که اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا پاداش های روزانه و یا سکه های طلا را نیز جمع آوری کنید . آیا شما برای یک مسابقه چالش انگیز آماده هستید ؟ به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما نسخه جدید این بازی را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

جمع آوری پاداش ها و سکه های روزانه

به چالش کشاندن دوستان فیسبوکی

به چالش کشاندن دوستان

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن مسابقات جدید

اضافه شدن مراحل جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

 

mohammad بازدید : 191 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

Real Steel World Robot Boxing v2.1.27

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید تا به یک ربات قهرمان تبدیل شوید ؟ شما باید با استفاده از مهارت هایی که دارید حریفان خود را از میان بردارید . تمامی این ها در بازی Real Steel World Robot Boxing پدیدار می شوند . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را به صورت چند نفره و با دوستان خود انجام دهید . ربات مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس با سایر ربات ها مبارزه کنید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود  تا ربات های خود را سفارشی سازید .

ویژگی های اصلی:

جلوه های صوتی بی نظیر

گرافیک بسیار عالی بازی

سفارشی سازی ربات ها

نبرد با سایر ربات ها

 

 

mohammad بازدید : 45 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

Plants-vs-Zombies-2

نسخه زبان انگلیسی افزوده شد .

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 زامبی ها مجددا  بازمی گردند ! اکنون وظیفه شما این است تا لشکر سیاه زامبی ها را از بین ببرید . در ابتدا باید از مواد غذایی موجود در باغ خود محافظت کرده و سپس در برابر زامبی ها مقاومت کنید . با روش های شگفت انگیز از گیاهان خود دفاع کنید . با استفاده از انگشتان دست خود چمن را لمس کنید ، در آن صورت آن ها نابود خواهند شد . دقت داشته باشید که بازی Plants vs. Zombies 2 HD شامل چندین مرحله هیجان انگیز بوده که به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید . بار کردن مراحل جدید و نابود کردن زامبی ها از قابلیت های اصلی این بازی محسوب می شوند .

ویژگی های اصلی:

دفاع از مواد غذایی موجود در باغ

کسب ستاره های بی شمار

وجود دستاوردهای متعدد

جمع آوری سکه


mohammad بازدید : 45 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

Dead-Crops

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

بسیاری از افراد بازی Dead Corps Zombie Outbreak را آخرالزمان نامیده اند ! فاجعه ای بزرگ رخ داده و ویروس زامبی ها روز به روز در حال افزایش است . در ابتدا فقط و فقط از یک نفر آغاز شده بود . پس از آن دو ، چهار و هشت نفر به این بیماری مبتلا شدند . سرانجام متوجه شدیم که کل مردم شهر به این ویروس مبتلا شده و هر کدام از آن ها به یک خوش آشام تبدیل شده اند . تمامی این ماجراها خیلی سریع اتفاق افتاد . بسیاری از مردم بر این عقیده هستند که این ماجرا یک توطئه از طرف دولت حاکم بر مردم است . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی هیجانی و اعتیادآور

استفاده از مواد منفجر کننده

گرافیک بسیار عالی بازی

وجود سلاح های مرگبار

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

 

 

 

mohammad بازدید : 50 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

Brothers-In-Arms®-2-Free+

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱  و بالاتر

Brothers In Arms 2 یکی از زیباترین بازی های اکشن اندروید می باشد که توسط کمپانی گیم لافت طراحی و به صورت رایگان عرضه گردیده است که شما را به نبردهای جنگ جهانی دوم خواهد برد . شما می توانید این بازی را در دو صورت داستانی و مولتی پلیر انجام دهید . با جمع آوری کردن نشان های مختلف خواهید توانست از آنها در طول بازی برای بهره مندی از امکانات مختلفی نظیر سفارشی سازی کردن سربازتان یا خرید مدال استفاده نمایید . حالت مولتی پلیر بازی را می توان از طریق بلوتوث و دستگاه های محلی یا به صورت آنلاین و با بهره گیری از شبکه Wi-Fi انجام داد . بازی در جبه های مختلفی از قبیل آلمان ، شمال آفریقا ، سیسیل ، اقیانوس آرام و نرماندی انجام خواهد پذیرفت که هر یک زیبایی های خاص خود را دارا بوده و نبردهای جدید را برایتان فراهم می آورند .


mohammad بازدید : 38 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

Rage-of-the-Gladiator

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Rage of the Gladiator یک بازی گرافیکی بسیار زیباست که شما در آن نقش یک گلادیاتور را بازی خواهید کرد که برای نجات زندگی اش نبرد می کند . شاید بتوان بزرگترین تفاوت مهاجمین به شما را شیطانی بودن آنان دانست ؛ افرادی که حتی قدرتمندترین مبارزان نیز در برابر آنها حرفی برای گفتن ندارند .
یادتان باشد همیشه سعی کنید پیش از آنکه آنان به شما ضربه بزنند ، این شما هستید که می بایست ضربه های کاری خود را به آنان وارد کنید .

ویژگی های کلیدی :
- گرافیک سه بعدی شبه کنسول
- استفاده از مکالمات صوتی همانند بازی های کامپیوتری
- استفاده از انیمیشن های واقع گرایانه
- امکان سفارشی سازی شخصیت خود با سلاح های جدید
- قابلیت کسب مهارت های مختلف برای افزایش قدرت
- و …


mohammad بازدید : 40 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

 

 Gangstar-Vegas

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر می خواهید به آخرین قسمت ارایه شده از بازی تحسین شده سبک اکشن شهر گناه سفر کنید اکنون Gangstar Vegas پیش روی شماست ؛ هم اکنون این بازی را دانلود نموده و خود را غرق در دنیای وحشی اسلحه ها نمایید ! این بازی که یکی از بالاترین گرافیک های ارایه شده برای بازی های اندروید را داراست قطعا خواهد توانست احساس استفاده از کنسول را در گوشی یا تبلت تحت اندرویدتان به شما بدهد .

ویژگی های بازی :
- ۸۰ ماموریت مختلف
- امکان ساخت میدان های گنگستری و مسابقات مافیایی
- بهره گیری از فناوری HAVOK PHYSICS به منظور هر چه زیباتر کردن فیزیک بازی
- انجام بازی به صورت Open-World ( قابلیت گشت و گذار در شهر بدون انجام ماموریت )
- قابلیت سوار شدن بر ماشین های دیوانه وار ، موتور و حتی جت های جنگی
- بهره مندی از موزیک های بسیار زیبا

mohammad بازدید : 46 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

I,-Gladiator

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر تا کنون نتوانسته اید احساس بودن در نقش یک گلادیاتور را تجربه کنید اکنون بازی دانلود و اجرای بازی I, Gladiator می توانید !
در این گیم فوق العاده گرافیکی و بسیار زیبا در محیطی شگفت انگیز قرار خواهید گرفت که می بایست با بهره گیری از هوش و توان جسمانی خود تمامی دشمنان را از بین ببرد چرا که یک غفلت شما را به کام نابودی خواهد کشاند . هر مرحله ای که در آن گام می گذارید استراتژی خاص خود را داشته و تنها با آنلایز درست محیط می توانید پیروز نبرد باشید . محیط سه بعدی بسیار زیبا در کنار سلاح های مختلفی که خواهید توانست در طول بازی از آنها برای نبرد خود استفاده کنید احساس تبدیل شدن به یک گلادیاتور را در وجود شما به عمل خواهد آورد !

 

mohammad بازدید : 45 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

CHAOS RINGS

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به دنبال بازی های هیجانی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان CHAOS RINGS  را از دست ندهید . وظیفه شما در این بازی این است تا دشمنان خود را از بین ببرید . در ابتدا بایستی کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس با دشمنان وارد جنگ شوید . دقت داشته باشید که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی بسیار جذاب می باشد . از قابلیت اصلی این بازی می توان به گرافیک سه بعدی و با کیفیت ، جلوه های صوتی بی نظیر و مبارزه با دشمنان اشاره داشت . لازم به ذکر است که برای نصب این بازی به  بیش از ۱GB فضای خالی در اسمارت فون اندرویدی خود احتیاج دارید .

 

 

 

mohammad بازدید : 39 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

M&M Clash of Heroes

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی M&M Clash of Heroes شما بایستی با استفاده از ۵ قهرمان جوان قبیله خود را نجات دهید . سحر و جادو مجددا بر دنیا حاکم شده و شما بایستی با این قهرمانان این نیرو را از بین برده و مردم را نجات دهید . واحد های تهاجمی و تدافعی خود را آماده نموده و آن ها را به جنگ بفرستید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده و هرگز از بازی کردن خسته نخواهید شد .

ویژگی های اصلی:

نابود کردن نیروی سحر و حادو

استخدام نیروهای تهاجمی

از بین بردن تمامی دشمنان

به چالش کشاندن دوستان

ارائه با گرافیک اچ دی

 

 

mohammad بازدید : 44 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

 

Fanta-Fruit-Slam-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Fanta Fruit Slam 2 شما باید با استفاده از مواد غذایی ای که در اختیارتان قرار می گیرد مبارزه را به پایان برسانید . وظیفه شما این است تا با ضربه زدن به میوه ها آن ها را به طرف دشمنان خود پرتاب کنید . دقت داشته باشید که گرافیک این بازی بسیار هیجان انگیز می باشد . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیادآور بوده و مدت ها می تواند شما را به چالش بکشاند !

تغییرات نسخه اخیر:

پیشرفت قابل توجه رابط کاربری

اضافه شدن مراحل جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 

mohammad بازدید : 62 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

Hungry-Shark

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

کوسه گرسنه تر از همیشه بازگشته است ! شما در نقش یک کوسه گرسنه بوده که باید با خوردن غواص ها غذای خود را تامین کند . بیش از ۵ نوع کوسه در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید . تمامی این ها در بازی Hungry Shark Evolution پدیدار می شوند . شما باید موجودات دریایی نظیر ماهی ها و لاک پشت ها را غافلگیر کرده و سپس آن ها را شکار کنید . دقت داشته باشید که تصاویر به کار رفته در این بازی به صورت سه بعدی می باشند . همچنین لازم به ذکر است که  بیش از ۴۵ ماموریت هیجان انگیز در این بازی وجود داشته که باید آن ها را به اتمام برسانید .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۴۵ ماموریت هیجان انگیز

وجود دستاوردهای مختلف

بازکردن بچه کوسه ها

وجود ۵ نوع کوسه

 

 

 

mohammad بازدید : 56 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

Triger-Down

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 بازی Trigger Down Pro یکی از بهترین بازی های تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و با تروریست ها مبارزه کنید . در شهرهای مختلف به کاوش پرداخته و دشمنان خود را از بین ببرید . اگر شما عاشق بازی های تیراندازی هستید ، به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان ارتقا سلاح ها ، به اشتراک گذاری نمرات در فیسبوک و باز کردن دستاوردهای جدید اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

وجود دستاوردهای متعدد

به چالش کشاندن دوستان

ارتقا سلاح های جدید

موسیقی متن اصلی

 

 

mohammad بازدید : 41 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

Angry Orcs Attack

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Angry Orcs Attack  شما باید به اورک های عصبانی کمک کنید تا بتوانند در برابر شوالیه های خطرناک مقاومت کنند . به آن ها کمک کنید تا بتوانند بر آن ها چیره شده و مجددا اقتدار خود را به دست آورند . این بازی شامل ۴۲ مرحله هیجان انگیز بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . لازم به ذکر است که  این بازی ترکیبی از تیراندازی ، فکری ، پازل ، جنگ و استراتژیک بوده که مطمئنا شما را برای شرکت در جنگ میان اورک ها و شوالیه ها مصمم تر خواهد کرد .

ویژگی های اصلی:

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن مراحل جدید

 

 

mohammad بازدید : 49 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
 

Shoot Many Robots

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به دنبال بازی های هیجان انگیز هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان بازی Shoot Many Robots را از دست ندهید . در این بازی شما در نقش Walter  و یا Tugnut بوده که بایستی تا آن جا که می توانید ربات ها را از بین ببرید . در طول مسیر ربات های بسیار زیادی بر سر راه شما قرار خواهند گرفت که بایستی تمامی آن ها را نابود کنید . همچنین لازم به ذکر است که برای نابودی ربات ها ، سلاح های بی شماری در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

ویژگی های اصلی:

نابود کردن تمامی ربات ها

به چالش کشاندن دوستان

محیط کاملا سه بعدی

وجود حالت بی پایان

گرافیک اچ دی

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهینه سازی در برخی دستگاه ها

حذف برخی تبلیغات بازی

 

 

 

mohammad بازدید : 42 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

Dead-Effect

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Dead Effect باید تمام تلاش و اهتمام خود را به کار برده و با زامبی ها مبارزه کنید . سلاح های بسیار زیادی در اختیار شما قرار داشته که می توانید از آن ها استفاده کنید . در طول مراحل می توانید سلاح های جدیدی را به دست آورید . از توانایی های استثنایی خود استفاده کرده و سخت ترین دشمنان را شکست دهید . آیا شما آمادگی کامل برای نبرد با دشمنان را دارید ؟ آیا می توانید تمامی سلاح های موجود در بازی را به دست آورید ؟ از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود جلوه های صوتی بی نظیر ، گرافیک بسیار عالی ، به دست آوردن سلاح های بی شمار و نابودی تمامی زامبی ها اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

به دست آوردن سلاح های بی شمار

گیم پلی هیجان انگیز و اعتیادآور

وجود دستاورد های مختلف

گرافیک بسیار عالی بازی

نابود کردن زامبی ها

 

 

mohammad بازدید : 44 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

Battle of Zomlans War11111

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Battle of Zombies: Clans War یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی می باشد . در این بازی شما بایستی یک ارتش قدرتمند را تشکیل داده و سپس با استفاده از بمب افکن های خود زامبی ها را از بین ببرید . از پایگاه ها و سازه های نظامی خود دفاع کرده و به همگان ثابت کنید که بهترین هستید ! دقت داشته باشید که بیش از ۹ سلاح مخفی در این بازی وجود داشته که در طول مراحل آن ها را به دست خواهید آورید  .

ویژگی های اصلی

در دسترس بودن شخصیت های خنده دار

امکان انجام بازی به صورت چند نفره

وجود بیش از ۱۲ نوع پایگاه نظامی

وجود بیش از ۹ نوع سلاح مخفی

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات مربوط به کانکشن اینترنت

رفع برخی اشکالات جزئی

 

mohammad بازدید : 61 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

ChikenBoy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Chicken Boy موجودات عجیب و غریبی وجود داشته که قصد دارند جوجه های شما را از بین ببرند . شما بایستی با استفاده از سلاح های میوه ای جلوی اقدام این موجودات را گرفته و از جوجه های خود محافظت نمایید . این بازی شامل ۴۰ مرحله هیجان انگیز بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . همچنین لازم به ذکر است که در طول بازی شما باید با بیش از ۴۰ نوع دشمن رقابت کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی شکالات جزئی

وجود میوه های جدید

بهبود عملکرد بازی

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدام بخش بیشتر مورد پسند شما است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 1,326
  • بازدید کلی : 10,232