loading...
10android
mohammad بازدید : 45 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

Rabbids Big Bang v1.0.4

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی هیجان انگیز Rabbids Big Bang شما وظیفه کنترل یک خرگوش را بر عهده داشته و باید او را تا کهکشان راه شیری همراهی کنید ! خرگوش دوست داشتنی خود را هدایت نموده و او را به فضا ببرید . بیش از ۱۵۰ ماموریت جذاب در این بازی وجود داشته که شما بایستی آن ها را به اتمام برسانید . در بیش از ۱۰ جهان مختلف به کاوش پرداخته و خرگوش را کنترل نمایید . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیادآور بوده و مدت ها می تواند شما را سرگرم کند .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۱۵۰ مرحله هیجان انگیز

گیم پلی اعتیادآور و هیجانی

کاوش در ۱۰ جهان مختلف

 

 

mohammad بازدید : 44 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

 

Fanta-Fruit-Slam-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Fanta Fruit Slam 2 شما باید با استفاده از مواد غذایی ای که در اختیارتان قرار می گیرد مبارزه را به پایان برسانید . وظیفه شما این است تا با ضربه زدن به میوه ها آن ها را به طرف دشمنان خود پرتاب کنید . دقت داشته باشید که گرافیک این بازی بسیار هیجان انگیز می باشد . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیادآور بوده و مدت ها می تواند شما را به چالش بکشاند !

تغییرات نسخه اخیر:

پیشرفت قابل توجه رابط کاربری

اضافه شدن مراحل جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 

mohammad بازدید : 62 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

Hungry-Shark

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

کوسه گرسنه تر از همیشه بازگشته است ! شما در نقش یک کوسه گرسنه بوده که باید با خوردن غواص ها غذای خود را تامین کند . بیش از ۵ نوع کوسه در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید . تمامی این ها در بازی Hungry Shark Evolution پدیدار می شوند . شما باید موجودات دریایی نظیر ماهی ها و لاک پشت ها را غافلگیر کرده و سپس آن ها را شکار کنید . دقت داشته باشید که تصاویر به کار رفته در این بازی به صورت سه بعدی می باشند . همچنین لازم به ذکر است که  بیش از ۴۵ ماموریت هیجان انگیز در این بازی وجود داشته که باید آن ها را به اتمام برسانید .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۴۵ ماموریت هیجان انگیز

وجود دستاوردهای مختلف

بازکردن بچه کوسه ها

وجود ۵ نوع کوسه

 

 

 

mohammad بازدید : 38 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

ShadowAlice-[Halloween]

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

خرگوش را تعقیب کرده تا وارد یک سرزمین عجیب و غریب شوید ! ShadowAlice یکی از بهترین و زیباترین لایو والپیپرهای موجود در گوگل پلی می باشد . این این تصویر زمینه شامل ۷ رنگ مختلف بوده که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را در صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود قرار دهید . دقت داشته باشید که این لایو والپیپر علاوه بر به ارمغان آوردن یک محیط بسیار زیبا و شیک ، زمان را نیز به شما نمایش می دهد . همچنین لازم به ذکر است وجود انیمیشن های جذاب و رنگارنگ ، زیبایی این تصویر زمینه را دوچندان کرده است .

 

 

mohammad بازدید : 43 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Fast-&-Furious-6-The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به دنیای Fast & Furious 6 وارد شده و با درگ و دریفت های خود در خیابان های لندن ، عنوان سریع ترین راننده را برای خود بربایید !
پس از موفقیت ورژن نخست بازی سریع و خشن ۶ اکنون پس از چند ماه دومین ویرایش آن عرضه گردیده است که شامل خودروهای جدید و ماموریت های سخت و نفس گیر در یک فضای گرافیکی بسیار جذاب می باشد .اکنون این شما هستید که می بایست با بهره گیری از قدرت کنترل خودروی خود تمامی محدودیت ها را پشت سر گذاشته و پیرزی را از آن خود نمایید . 
شما خواهید توانست با بهره گیری از آپشن های شخصی سازی مختلفی که در بازی قرار گرفته است خودروی خود را از مدل های ۱۹۷۰ تا اتومبیل های امروزی می تواند باشد بر اساس سلیقه تان در ظاهر و یا بخش های مختلف مکانیکی اش تغییراتی انجام دهید .

 فایل نصبی اصلاح شد .

 

 

mohammad بازدید : 45 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

UC Browser Mini

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 بدون شک مرورگر های متعددی برای دستگاه های اندروید وجود دارد . اما در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید به نام UC Browser Mini را به شما کاربران عزیز داریم . احتمالا تمامی کاربران با نام این مرورگر آشنا هستند ! می توانید تجربه وبگردی بسیار خوبی را با استفاده از این مرورگر داشته باشید . یکی از قابلیت های اصلی این مرورگر ، می توان به امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان اشاره داشت . میلیون ها کاربر در سراسر دنیا با استفاده از دانلود منیجر این برنامه فایل های خود را از اینترنت دریافت می کنند . UC Browser Mini یک راه هوشمند و سریع برای دانلود موزیک ، عکس و فیلم می باشد . به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان نسخه جدید این نرم افزار را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی

به اشتراک گذای مطالب در شبکه های اجتماعی

امکان دانلود فیلم ، موسیقی و عکس

در دسترس بودن حالت شب

امکان جستجوی ویدیو ها

دانلود منیجر حرفه ای

 

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از زبان های بیشتر

افزایش سرعت مرورگر

بهبود عملکرد نرم افزار

 

 

mohammad بازدید : 32 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Asphalt-8--Airborne

نسخه پول بی نهایت افزوده شد .

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

پس از ماه ها انتظار سرانجام آخرین نسخه از محبوب ترین بازی سبک ریسینگ اندروید یعنی Asphalt 8: Airborne ارایه گردید . اکنون این بازی را دانلود کده و حس رانندگی با سرعت بالا در محیطی پویا که با بهره گیری از یک موتور فیزیکی جدید ساخته شده است را تجربه کنید .
در آسفالت ۸ شاهد ۴۷ خودروی لوکس جدید خواهید بود که هر یک با ویژگی های خاص خود و نهایت دقت در طراحی آماده خدمت رسانی به شما هستند . خودروهایی نظیر لامبورگینی Veneno ، بوگاتی Veyron و فراری FXX از جمله این مدل ها می باشند . صداهای ضبط شد با کیفیت از موتور خودروهای یاد شده و دیگر اتومبیل های موجود در این بازی قطعا شما را هنگام راندن آنها به وجد خواهد آورد . اگر تا کنون هیجان بسسیاری وجود شما را فرا گرفته است لازم است بدانید که برگزاری مسابفات در چندین مکان بسیار زیبا در سرتاسر جهان نظیر ایسلند ، نوادا ، ونیز و … هیجانی دوچندان را به شما خواهد بخشید . افکت های گرافیکی شگفت انگیزی نظیر بازتابش لحظه ای ژئومتریک از دیگر ویژگی های آسفالت ۸ نسخه هوابرد می باشد .
و در انتها اگر به برگزاری مسابفات شبکه ای با دوستان خود علاقه مندید قطعا این بازی با شبیه ساز بسیار قدرتمندش که امکان گرد هم آوردن چندین بازیکن تا ۸ نفر را فراهم آورده است می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد . بی شک آسفالت ۸ همانند هیچ کدام از بازی های ماشینی که تا کنون انجام داده اید نخواهد بود !

 

 

 

mohammad بازدید : 45 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

3D Stonehenge Pro lwp

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد داریم تا تصویر زمینه ۳D Stonehenge Pro lwp را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . شما می توانید تصویری از خرابه ها و ویرانه ها را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود قرار دهید . از مکان های سه بعدی و بسیار زیبا دیدن کرده و آن ها را بر روی صفحه نمایش قرار دهید . غروب بسیار زیبا را تماشا کرده و از دیدن آن لذت ببرید . همچنین لازم به ذکر ایت که این لایو والپیپر به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

ویژگی های اصلی:

وجود تصاویر شگفت انگیز سه بعدی

تماشای مناظر بسیار زیبا

وجود نقاشی های شیک

 

 

mohammad بازدید : 49 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

Piano-AR-(Augmented-reality)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

تا کنون شبیه سازهای پیانو بسیاری برای سیستم عامل اندروید ارایه شده است که می توان گفت تمامی آنها جز در برخی از امکانات جزیی فرقی با یکدیگر نداشته اند . Piano AR با توجه به عملکرد خود یک سر و گردن بالاتر از تمامی شبیه سازها قرار گرفته و آن هم امکان نواختن پیانو به گونه ای واقعی است . برای انجام این کار کافیست از برگه ای که در ادامه لینک آن برای دانلود گذاشته شده است یک پرینت گرفته و با استفاده از دوربین دستگاه تان هنگامی که برنامه اجرا شده است انگشت تان خود را بر روی دکمه های کاغذی قرار دهید .
جالب به نظر نمی رسد ؟ پس امتحانش کنید !

mohammad بازدید : 39 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

Let's-Create!-Pottery

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

اگر به سفالگری علاقه مندید و می خواهید گونه ای جدید از آن را نه در دنیای واقعی بلکه در محیط اندروید خود تجربه کنید ، پیشنهاد می کنیم برنامه Let’s Create! Pottery را از دست ندهید .
با استفاده از این اپلیکیشن می توانید خود را به یکی از هنرمندهای صاحب سبک خالق کوزه های زیبا بدل نمایید .
چرخ را چرخانیده و دستان هنرمند خود را به دل گونه های مختلفی از مواد زده و بدانها شکل هایی زیبا ببخشید و کارهای خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید . این اپ به صورت سه بعدی طراحی شده است و با گرافیک زیبای خود می تواند لحظاتی بسیار شاد را برایتان فراهم آورد .


تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدام بخش بیشتر مورد پسند شما است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 1,324
  • بازدید کلی : 10,230