loading...
10android
mohammad بازدید : 42 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

slid2.1

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

بازی سراسر شادی و خاطره Sher Yadet Nareh هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی don’t forget the lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.


mohammad بازدید : 48 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

Talking Ben the Dog Free

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

امروز قصد معرفی اپیلیکشن Talking Ben the Dog را به شما کاربران عزیز داریم. بن ، استاد بازنشسته درس شیمی است که دوست دارد به صورت مداوم بخورد ، بنوشد و روزنامه بخواند . اما او کمی احساس تنهایی می کند . شما باید با او صحبت کنید و او را از تنهایی بیرون بیاورید . می توانید با او تماس تلفنی برقرار کرده و یا او را غلغلک دهید . اگر مایل باشید ، می توانید او را به آزمایشگاه شیمی برده و او را خوشحال کنید . بن می تواند آزمایش های متعددی را در آزمایشگاه انجام دهد . بدون شک ضبط یک ویدیو خنده دار از مکالمه تلفنی بسیار هیجان انگیز خواهد بود .

ویژگی های اصلی:

قابلیت ضبط فیلم و به اشتراک گذاری آن ها

قابلیت مکالمه با بن

بردن بن به آزمایشگاه


mohammad بازدید : 37 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

Weaphones WWFirearms Sim123456789

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 شما در اپ Weaphones WW2: Firearms Sim باید با سلاح هایی که در اختیارتان قرار می گیرد تیراندازی کنید . پس از هر دوره تیراندازی ، به شما امتیاز داده می شود . تجربه خوبی از تیراندازی را با این بازی داشته باشید . استفاده از مهمات نامحدود از ویژگی های اصلی این بازی محسوب می شود . لازم به ذکر است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۸ را کسب نموده و ما به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

استفاده از مهمات نامحدود

چرخش ۱۸۰ درجه

گرافیک اچ دی بازی

اسلحه های تنظیم

 

تغییرات نسخه اخیر:

آموزش متحرک برای سلاح های جدید

اضافه شدن ۹۷ نارنجک به بازی

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 

mohammad بازدید : 47 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

Snowstorm

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Snowstorm اولین شبیه ساز اسنوبورد برای سیستم عامل اندروید می باشد . آماده شوید تا به دامنه کوه ها سفر کرده و در بالای کوه ها و مناطق بسیار جذاب اسکی سواری کنید . دقت داشته باشید که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا برای کنترل سرعت خود از تخته های موجود در بازی استفاده کنید . انیمیشن های به کار رفته در این بازی از گرافیک خوبی برخوردار می باشند . همچنین لازم به ذکر است که در هر مرحله به شما پاداش های متعددی داده می شود .

ویژگی های اصلی

کنترل های بصری مختلف

وجود انیمیشن های جذاب

انتخاب تخته های متعدد

وجود تصاویر برجسته

گرافیک بسیار عالی

 

 

mohammad بازدید : 36 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

Uface

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به طراحی چهره علاقه مند هستید بدون شک برنامه Uface – Unique Face Maker شما را خوشحال خواهد کرد ! به عنوان مثال با استفاده از آن این امکان را خواهید داشت تا چهره های کارتونی متعددی را ایجاد کنید . تنها کافی است وارد برنامه شده و سپس با استفاده از ابزارهای موجود در آن شخصیت مورد نظز خود را طراحی کنید . دقت داشته باشید که برای طراحی چهره آیتم های متنوعی  در اختیارتان خواهد بود . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان سفارشی سازی چهره ها نیز اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

وجود آیتم های گوناگون جهت طراحی چهره

اضافه کردن شخصیت به آلبوم عکس

وجود بیش از ۵۰۰ آیتم مختلف

ارسال چهره ها به فیسبوک

به اشتراک گذاری تصاویر

 

 

mohammad بازدید : 56 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

Triger-Down

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 بازی Trigger Down Pro یکی از بهترین بازی های تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و با تروریست ها مبارزه کنید . در شهرهای مختلف به کاوش پرداخته و دشمنان خود را از بین ببرید . اگر شما عاشق بازی های تیراندازی هستید ، به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان ارتقا سلاح ها ، به اشتراک گذاری نمرات در فیسبوک و باز کردن دستاوردهای جدید اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

وجود دستاوردهای متعدد

به چالش کشاندن دوستان

ارتقا سلاح های جدید

موسیقی متن اصلی

 

 

mohammad بازدید : 39 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

Autotouch

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

AutoTouch یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های موجود در سیستم عامل IOS بوده که اکنون نسخه اندرویدی آن نیز منتشر شد . به کمک این برنامه می توانید به راحتی حرکات مربوط به لمس خود را ضبط نمایید . پس از ثبت حرکات ، برنامه آن را به همان شکل بر روی گوشی اندرویدی شما پیاده کرده و آن را تکرار می نماید . دقت داشته باشید که این اپلیکیشن می تواند در انجام  برخی از بازی ها بسیار کاربردی باشد ، زیرا با لمس مکرر می توانید امتیازات متعددی را کسب نمایید .

ویژگی های اصلی:

بسیار کاربردی در هنگام بازی

ثبت و ضبط عملیات لمس

تکرار لمس ثبت شده

 

 

mohammad بازدید : 41 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

Angry Orcs Attack

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Angry Orcs Attack  شما باید به اورک های عصبانی کمک کنید تا بتوانند در برابر شوالیه های خطرناک مقاومت کنند . به آن ها کمک کنید تا بتوانند بر آن ها چیره شده و مجددا اقتدار خود را به دست آورند . این بازی شامل ۴۲ مرحله هیجان انگیز بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . لازم به ذکر است که  این بازی ترکیبی از تیراندازی ، فکری ، پازل ، جنگ و استراتژیک بوده که مطمئنا شما را برای شرکت در جنگ میان اورک ها و شوالیه ها مصمم تر خواهد کرد .

ویژگی های اصلی:

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن مراحل جدید

 

 

mohammad بازدید : 46 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

Wrait

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به دنبال بازی های هیجان انگیز و آرکید هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Wraithborne را از دست ندهید . در این بازی نیروی سحر و جادو دوباره بر جهان حاکم شده و زمانی که این نیرو بر دنیا حاکم شد چیزی جز ویرانی باقی نگذاشت . اکنون اجنه ها و موجودات عجیب و غریبی در گوشه و کنار زمین کمین کرده اند و قصد دارند تا با تسخیر دنیا از این نیرو حمایت کنند . اما هنوز یک قهرمان در جهان وجود دارد که می خواهد نیروی انسانی را از شر جادو نجات دهد . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز می باشد  .

ویژگی های اصلی:

وجود جلوه های صوتی بسیار جذاب

گرافیک هیجان انگیز بازی

وجود ۱۲ مرحله هیجانی

 

 

mohammad بازدید : 50 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
 

Shoot Many Robots

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به دنبال بازی های هیجان انگیز هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان بازی Shoot Many Robots را از دست ندهید . در این بازی شما در نقش Walter  و یا Tugnut بوده که بایستی تا آن جا که می توانید ربات ها را از بین ببرید . در طول مسیر ربات های بسیار زیادی بر سر راه شما قرار خواهند گرفت که بایستی تمامی آن ها را نابود کنید . همچنین لازم به ذکر است که برای نابودی ربات ها ، سلاح های بی شماری در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

ویژگی های اصلی:

نابود کردن تمامی ربات ها

به چالش کشاندن دوستان

محیط کاملا سه بعدی

وجود حالت بی پایان

گرافیک اچ دی

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهینه سازی در برخی دستگاه ها

حذف برخی تبلیغات بازی

 

 

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدام بخش بیشتر مورد پسند شما است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 1,350
  • بازدید کلی : 10,256